.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اصولگرایی اقیانوسی در عرصه سیاسی کشور است
نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایی یک تئوری و تفکر بنیادین در اندیشه انقلاب دارد و نباید اردوگاه اصولگرایی را به حزب محدود کنیم بلکه اقیانوسی در عرصه سیاسی کشور است.
اصولگرایی اقیانوسی در عرصه سیاسی کشور است

نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: اصولگرایی یک تئوری و تفکر بنیادین در اندیشه انقلاب دارد و نباید اردوگاه اصولگرایی را به حزب محدود کنیم بلکه اقیانوسی در عرصه سیاسی کشور است.

 
به گزارش شمال نیوز ، دکتر سیدعلی ادیانی نماینده مردم قائمشهر ، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی طی نشست خبری گفت: در راستای تعامل بیشتر با اصحاب رسانه استان و ارائه کارنامه و عملکرد نمایندگان به شهروندان این نشست خبری انجام شد.
وی افزود: کسانی که در اردوگاه رسانه قرار می گیرند در ایجاد بینش و روش در جامعه تاثیرگذار هستند که یکی از عوامل بسیار مهم در ایجاد یا حذف پدیده ها است.
ادیانی ادامه داد: رسانه ها به نمایندگی از افکار عمومی از نمایندگان واخواهی کنند و در راستای اصلاح رفتار و پرورش اندیشه ها موج آفرین باشند.
وی با بیان اینکه دو رکن اساسی وظایف نمایندگان قانونگذاری و نظارت بر اجرای آن است گفت: تاکنون در مجلس شورای اسلامی چهار نطق رسمی ، ارائه چندین طرح و اظهار نظرهای موافق و مخالف انجام داده ام.
ادیانی خاطرنشان کرد: عضویت در کمیسیون انرژی ، شورای حل اختلاف استان،اصل نود،فراکسیون گردشگری،عضو کمیته فوتبال فراکسیون ورزش و مسئول کمیته تدوین قانون نفت و گاز مجلس شورای اسلامی از فعالیت های اینجانب در طول مدت کوتاه نمایندگی بوده است.
وی اظهار داشت: کمک به تامین اعتبارات وزارت نفت، پیگیری استخدام معلمان حق التدریس، همترازی حقوق بازنشستگان و مطالبات آنان ، شکل گیری منطقه ویژه انرژی در مازندران، استحصال نفت در دریای مازندران ، ایجاد زیرساخت های آب ، احیای شرکت نساجی با اعتبار 4 میلیون یورو، احداث کارخانه سرم سازی ، رفع ابهامات در خصوص احداث دهکده المپیک ، تسریع در خصوص ایجاد زیرساخت های شهرک صنعتی ، احداث کارخانه کک سازی ، پروژه های انتقال گاز و آب، طرح اکتشاف زغال سنگ ، افزایش مساحت شهرک صنعتی بشل به 400 هکتار و پیگیری پروژه های گاز ، خدمات درمانی و آب در مناطق مختلف حوزه انتخابیه از مهمترین خدمات انجام شده در مدت کوتاه نمایندگی در مجلس بوده است.
نماینده مردم قائمشهر ، سوادکوه و جویبار در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه مدون و جامع در بخش کشاورزی در راستای چشم اندازهای توسعه استان نداریم البته احداث صنایع تبدیلی چند منظوره در دست اقدام است.
ادیانی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه باتوجه به توریستی بودن منطقه لفور چرا 90درصد مردم این منطقه تحت پوشش کمیته امداد هستند ،گفت: مشکلات این منطقه شناسایی و در حال پیگیری است که اولین اقدام تامین آب شرب روستائیان بوده است.
وی با بیان اینکه مازندران باید به کلان شهر تبدیل شود تاکید کرد: از احداث پالایشگاه نفت در مازندران در هرکجا دفاع می کنیم و تا پایان ماه جاری مجوز آن در شهر کیاسر شهرستان ساری اخذ خواهد شد که اولین گام برای استقرار صنایع پاک در مازندران است.
ادیانی تصریح کرد: هدفمند کردن یارانه ها شاه بیت تحول اقتصادی دولت است و نباید با نگاه سیاسی به آن پرداخت بلکه یکی از راهکار ها این است که با توجه به سطح درآمد مردم قیمت حامل های انرژی را افزایش دهیم.
وی ادامه داد: به مصلحت کشور نبود که در لایحه بودجه اعتبار لایحه هدفمند کردن یارانه تصویب شود و در حال حاضر نیز در کمیسیون ویژه در حال بررسی است.
وی در خصوص احداث کارخانه کک سازی در سوادکوه گفت: اعتبار لازم از طریق وزارت صنایع و معادن تامین و از بخش خصوصی به بخش دولتی واگذار شده است.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قرارداد گازی کرسنت یکی از قراردادهای گازی است که درچارچوب منافع ملی منعقد نشده است و برابر مستندات موجود تبانی و فساد مالی در شکل گیری این قرارداد نقش داشته است که به اثبات رسیده است ، البته شرکت اماراتی به تعهدات خود نیز عمل نکرده است.
وی در خصوص انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری گفت: مسئولیت ما در انتخابات 22 خرداد ماه حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای است که مایه اقتدار و عزت نظام و افزایش ضریب امنیتی و بین المللی است.
ادیانی ادامه داد: رئیس جمهور باید با رای بالا به عنوان رئیس قوه مجریه انتخاب شود و در تعامل با سایر نهادهای حکومتی باشد و نباید به کارهای فرعی بپردازد.
وی در خصوص کاهش سن رای دهندگان از 18 سال به 15 سال گفت: لایحه کاهش سن رای دهندگان مربوط به مجلس هفتم بوده و در دستور کار مجلس نیست و انتخابان با قوانین قبلی انجام خواهد شد.
ادیانی با بیان اینکه اصولگرایی یک حزب یا جناح نیست خاطرنشان کرد: اصولگرایی یک تئوری و تفکر بنیادین در اندیشه انقلاب دارد و نباید اردوگاه اصولگرایی را به حزب محدود کنیم بلکه اقیانوسی در عرصه سیاسی کشور است.
وی افزود: انتخابات دوقطبی خواهد شد و بنده مسلما در اردوگاه اصولگرایی قرار دارم البته وامدار هیچ حزب و جناحی نیستم بلکه وامدار دین و دینداری و همت بلند شهروندان هستم.
عضو فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی گفت: مقوله گردشگری ، پدیده ای است برای رفاه و اقتصاد مردم که با بن بست تفکرات تنگ نظرانه برخوردار است.
وی در ادامه گفت: متاسفانه درمازندران ظرفیت سازی برای توسعه گردشگری انجام نشده است.
ادیانی در پایان این نشست گفت: دیدگاه مجلس نسبت به دولت دیدگاه حذفی و تخریبی نیست البته کسانی در بدنه دولت و مجلس به دنبال فتنه سیاسی هستند ولی ارداه دولت و مجلس تقابل و حذف یکدیگر نیست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 ارديبهشت 1388
مدیر محترم شمال نیوزچرا انتقادها از این نماینده را ثبت نکردید؟
نا شناس 6 ارديبهشت 1388
سلام آقای ادیانی سوالم اینست چرا پالایشگاهی که در مجلس هفتم مجوزش در منطقه چپکرود جویبار گرفته شد را به جای دیگر منتقل کردید؟ما مردم قائم شهر چه کناهی مرتکب شدیم که شما و دوستت اکبری این بلا را بسرمان میآورید ؟چرا فقط شعار میدهید ولی عمل صفر.....چرا
نا شناس 7 ارديبهشت 1388
فکر کنم آقایان فقط فکر بده بستون سیاسی هستند .و بفکر حوزه انتخابیه نیستند .
نا شناس 7 ارديبهشت 1388
اقای ادیانی ما که حالا هرجه میکشیم از شما و اصولگرایی است من میترسم این اقیانوس هم شما و هم ملت ایران را غرق و نابود کند ..

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.